tisdag 13 maj 2008

10/5-08 Lördag kväll!





Det var ju denna kväll som jag skrev om när jag satt på jobbet, ett par bloggar innan, hihi.. Jo, Patrik kom och hämtade mig och vi åkte iväg i hans lilla söta röda bil =) , hihi..


Sandra och Johanna hade gjort det jättemysigt nere vid sjön, när vi kom ner hade de redan gjort mat till oss, grillat. Och en efter en mysig måltid blev det spel och mys! Vi spelade ett otroligt svårt kortspel som heter Hej knekt, vilket vissa av oss (nämner inga namn, hihi) hade väldiga problem med att förstå. Vilket gjorde det ännu roligare!


Måste tillägga, jag tål inte vin! Drack ur små glas, men drack ju inte så många :P Dock blev jag helt plötsligt alldeles för snurrig, mycket snurrigare än vad jag hade tänkt mig i alla fall! Så min slutsats är att jag borde inte dricka vin, jag ska nog hålla mig till sprit, hihi!

När det blev för kallt att vara ute stack vi hem, och hamnade på något lurigt och otippat sätt med min far och hans vänner, drickandes och skrattandes. Jaja, trevligt var det ju i alla fall...


Puss!

Inga kommentarer:

Pink is the main keyword this summer! hihi..

Pink is the main keyword this summer! hihi..