lördag 10 maj 2008

Ok, 2 bloggar på en dag - jag har inte alls tråkigt!

Åhhh, nu är klockan 13.42, ja slutar ju som sagt inte förrän klockan 17 så det återstår alltså lite över 3 lååååånga timmar! 3 långa timmar innan jag får se min sötnos, 3 långa timmar innan ja får möta solens sköna strålar mot mitt ansikte, 3 lång timmar innan jag får stänga affären och bara ta ledigt från allt!

Imorgon, söndag, är allvarligt den första lediga dagen jag har, om man ser det som så att ja varken har skola eller jobb den dagen, UNDERBART! Och vad ska jag göra???! Jag ska spendera den med min sötnos... *ler*

Ja hoppas verkligen att myskvällen ikväll blir lyckad, men hur skulle den kunna misslyckas med så många goda faktorer.. Mina älsklings-soul sisters som jag inte träffat på lääänge, och saknar outhärdligt mycket! Patrik, som får mig att le bara utav tanken av honom =) SÖT, god mat, gott att dricka och det helt fantastiska vädret!

Så ja sitter här på jobbet och tråkar, det är lite folk och väldigt lugnt, men jag känner mig så lycklig att jag inte kan hjälpa att le.

Inga kommentarer:

Pink is the main keyword this summer! hihi..

Pink is the main keyword this summer! hihi..