fredag 6 juni 2008

"Bild-berättelse" från studenten igår!

Så.. de utlovade bilderna kommer här.. Men jag tänkte att jag gör det till en liten historia.. =)
Så vi börjar med när jag och Patrik anlände hem till min pappa, det var bara så vackert:

Då var alltså klockan strax efter midnatt, så det tillhörde "studentdagen" hihi.

Hihi, älsklingen min var trött, så vi tog sovmorgon ute i solen.

Min underbara Soul sister Johanna, som är vackrare än en sommardag!

Underbart vackra kusinen Sandra! Guuud, du var strålande hela dagen, såååå fin!

Mina två små älskade studenter och jag

På eftermiddagen åkte vi till Sandra, firade den lilla studenten och fick en massa god mat. Och det sista kortet är på mig, och min älskade Patrik, som verkligen "fångade" mitt hjärta idag.

På fler än ett sätt.. hihih..

Inga kommentarer:

Pink is the main keyword this summer! hihi..

Pink is the main keyword this summer! hihi..