tisdag 24 juni 2008

Bzzzzz

Time for a wake up call!

Vad hände med den starka tjejen som drog nytta av sitt "söta/snälla" utseende och slog med sitt skarpa psyke?? Dagens energi har gått åt för att oroa sig över att en av bolagets chefer (där jag arbetar) kommer över för att lära oss, och kontrollera oss när vi säljer, någon dag denna vecka.

Vet inte varför men är väldigt nervös inför detta, kanske för att jag mest kör raka rör, och säljer på ett ärligt vis, vilket inte alltid är så uppskattat, jag är rädd för att bli utskälld eller grovt kritiserad, eller sparkad!

Men.. efter ett par timmars tvek så dök ett vagt minne av mig själlv upp... Inte gör det något om jag får ta lite skäll eller vad för konsekvenser det nu kan tänkas bli. Det man inte dör av det blir man starkare av, och föresten, inte kan man väl räkna med att "the road to success" kommer att vara helt utan uppoffringar, tårar och massa olika jobb...

Nope, "chin up" som Johanna alltid brukar säga när livet mitt trytar. Det är en ny dag imorgon, och varje dag har potencial för underbara överraskningar!.. och inte ska man klaga när man har en sån fantastisk pojkvän som stöttar en genom allt, och som verkligen bryr sig. Jag vet att jag förlitat mig på Patriks axel det sista, men till mitt försvar, jag har verkligen behövt det... Och han har varit det största stöd jag någonsin kunnat be om, inte på hundra år hade jag vågat drömma att han innerligt skulle lyssna och bolla tankar med mig på precis det sätt som jag behövde. Varje gång jag behövt en axel att luta mig mot har han funnits där, och visat just hur mycket han älskar mig, jag kan bara hoppas att jag en dag kan återgälda det genom att finnas där för honom. Patrik, du är den som får mig att lysa av glädje att gråta av lycka, att le av kärlek och att drömma om en framtid av förhoppningar och potencial.

Jag älskar dig min underbara älskade!
- och jag tänker inte låta mig själv bli ledsen över ett eventuellt nederlag, jag har varit med om mycket värre, och det gör mig stark.

Inga kommentarer:

Pink is the main keyword this summer! hihi..

Pink is the main keyword this summer! hihi..