måndag 11 augusti 2008

"Steady hands take the wheel"

Aaaa, konsten att förändra ett helt perfekt liv till en något sånär återvändsgränd, något fint och okomplicerat till något komplicerat, ja, den konsten kan jag!

Jag måste försöka bryta denna trend, att komplicera, att besvika, att ständigt göra fel! Jag ska börja göra rätt, från och med idag ska jag leva och handla rätt!

Min pojkvän är helt underbar, han har en mentalitet och ett sätt som skulle förvåna de flesta, att man kan ge så mycket som han gör är få förunnat. Det sista jag vill är att förlora honom. Det är min tur att visa att min kärlek för honom är äkta, och att jag är stark nog att klara upp vår situation. De sista dagarna har jag bara velat bryta ihop, jag har gjort det också, men tänker på citatet från Stop and Stare "Steady hands take the wheel".

Jag tror att min Londonresa passar perfekt in, jag behöver lite distans från mitt egna liv. Jag behöver Sandra, och jag behöver vila mina sinnen, inte tänka. För jag har lärt mig att det är först när man finner frid och inte grubblar som man ser svaren som klarast.
För alla er som älskar någon, eller är älskade, värna om dem.

Men jag har bestämt mig, jag ska inte bryta ihop. Jag saknar Patrik något otroligt mycket, men jag ska ta ett par dagar nu och bara finna sinnesro. Jag ska ta långa promenader och mysa. Jag ska inte dricka och tro att allt blir bättre för att jag slipper tänka, jag ska göra detta på det enda rätta sättet. Steady hands take the wheel.

Inga kommentarer:

Pink is the main keyword this summer! hihi..

Pink is the main keyword this summer! hihi..