torsdag 7 augusti 2008

What the fuck?!

Har haft en såndär jävligt rolig dag idag, en såndär dag då jag verkligen är mentalt instabil. Vaknade upp imorse och mådde så dåligt! Både fysiskt och psykiskt. Sen vägde jag mig, vilket b.t.w. jag nästan ALDRIG gör. Jag hade gått ner ett kilo, sen Patrik åkte, vägde mig då med, visst, det kan ha bara varierat, men ändå. Det var ju iof bra nyheter. Men, är inte hungrig längre, ni vet, ja har perioder då jag tappar matlusten lite granna. Och för mig är det konstigt för jag är ett matvrak, mår jag bra så äter jag! hihi*

Så messade Patrik och sa "KOM HEM!" faktiskt, ja saknar honom väldigt mycket. Men jo, sen så kollade jag på kort, bland annat på bilddagboken, hittade kort på en tjej som jag definitivt vill vara snyggare än, och hon såg såå bra ut. Sen rådfrågade jag iof Filip, som intygade att det hon hade inte alls var mycket att hänga i granen, till min belåtenhet.

Just another day, I guess.

1 kommentar:

Jo sa...

Älskade syster yster. "KOM HEM!" - jag säger det samma till dig. Jag saknar dig... (tider verkar flyga iväg från mig, jag ligger efter)

Pink is the main keyword this summer! hihi..

Pink is the main keyword this summer! hihi..