onsdag 6 augusti 2008

TRE MÅNADER

JAG HATAR HATAR HATAR tremånaderskrisen så jävla mycket! Har alltid förr börjat betvivla relationen just denna tid. Efter de första tre månaderna. Men med Patrik, jag tror faktiskt bara att jag just nu blivit ännu mer säker hur mycket jag älskar honom och vill ha honom.

Visst hjälpte det min ångest över denna dag att blomsteraffären ringde mig imorse. En viss underbar pojkvän hade köpt en bukett till mig, som fanns där och väntade på mig. (Han är ju på Kreta så har inte träffat honom idag). Jag trodde jag sprudlade av glädje hur länge som helst över den underbara buketten som väntade på mig. Lovar att lägga upp en bild på den! Den är såååå fin!

Visst är det så att tremånaderskrisen finns, men jag undrar om det inte är så att... Om det verkligen finns potencial i förhållandet så känner man bara ännu mer styrka efter en sånhär dag. Personligen har det aldrig hänt mig förr, så det måste vara ett bra tecken.

ÄLSKAR DIG PATRIK! PUSS

Inga kommentarer:

Pink is the main keyword this summer! hihi..

Pink is the main keyword this summer! hihi..